Hoppa till innehåll

Om Oss

”Det är lätt att gå upp på morgonen när man med stolthet för erbjuda det man är bäst på”

Idén till att bli egenföretagare och erbjuda adminstrativa tjänster som konsult växte fram under 2017 då Olivia Berggren, medgrundare av JOOB varit verksam i olika administrativa roller i över 10 år. Startskottet för JOOB gick efter sommaren 2018 och vi springer målmedvetet framåt med en ryggsäck full av erfarenheter och med visionen att alltid leverera över kunds förväntan.

Nätverk

Vårt nätverk är brett tack vare tidigare arbetslivserfarenhet från olika branscher så som t.ex. IT, finans, fastighetsmäkleri, detaljhandel och telecom. Vi kan genom flera mycket goda referenser intyga att de värderingar vi lever efter och vår leverans alltid tillfredställer kund. Vi är inte nöjda förrens uppsatta och överenskomna mål är överträffade och nästa mål finns i sikte.

Olivia Berggren

VD

Konsult

Johan Olofsson

Vice VD

Konsult